BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, October 6, 2010

保护色 - 苏亦承

Recently i just fall in love with this song ,this song is so so so touch that i can't imagine that next time i can be that .and really wish this things not gonna happen to me anymore......
after listening this song i feel myself in past be in that situation , but now i recover those pain and i wont make myself fall in that kind of situation anymore.. because that is so damn pain !!!!
To all my dear Readers, pleas remember that if u don't like the person , don't making fool on the people feeling because that is Super pain and without u notice it .
and now , i learn to not wasting my time to wait for a person who not belong to me:)
hahahaha......

Below is the lyrics of the song ....

想对你说的 让他先说了
从此只能猜测
你流泪是因为快乐
想要给你的 他先给你了
从此只能附和
寂寞和爱本来很难分割
祝福你是我的保护色
专心扮演朋友的角色
在你们拥抱的那一刻
我心一分为二
欺骗你是我的保护色
甘心做个爱情的弱者
真爱不是就能逃得远远的
· 等待是我职责

路越走越曲折
不能回头了 能伤害我的
  都是我爱的 还保护什么 还保护什么

 祝福你是我的保护色
  专心扮演朋友的角色
 在你们拥抱的那一刻
  我心一分为二
欺骗你是我的保护色
  甘心做个爱情的弱者
 真爱不是就能逃得远远的
等待是我职责
爱你是甜的

0 comments: